poniedziałek, 28 października 2013

Przeprowadzka


Trochę zaniedbałam Patcakes, za co przepraszam.  Ostatnie tygodnie były skoncentrowane na przeprowadzce. No właśnie, przeprowadzka. Od zeszłego tygodnia Patcakes nadaje z królestwa cupcakes - USA. I niestety, chwilowo, nie będzie tutaj nic nowego, przynajmniej nic zrobionego przeze mnie, ponieważ najpierw muszę wygrać walkę z jet-lagiem, jak już się uda to zaaklimatyzować się w nowym miejscu, sprawdzić co, gdzie i jak, a co najważniejsze, nabyć piekarnik ! :D Żałuję bardzo, bo teraz Halloween i milion pomysłów w głowie. Ale jeśli nie teraz to za rok! :D  A zanim będzie coś ode mnie, na pewno pokaże tutaj to co napotkam na swojej drodze :) Pozdrawiam zza oceanu ! A ku pokrzepieniu serc, "amerykańskie" dyniowe cupcakes, które zrobiłam dla znajomych na moje Farewell.

2 komentarze:

  1. Życzę szybkiego zaklimatyzowania sie :) będę czekać na nowe zdjęcia bo uwielbiam patrzeć na twoje cupcake:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladają świetnie! :) Życze wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń