sobota, 31 sierpnia 2013

Dominika & Wojtek








Wedding favours, czyli nic innego jak podziękowanie gościom  za przybycie  i uczestniczenie w tak cudownym i ważnym dla Pary Młodej dniu . Najczęściej dziękuje się gościom cukierkami lub czekoladkami, zapakowanymi w małe pudełeczka ( a przynajmniej ja się najczęściej właśnie z takimi słodkimi upominkami spotkałam). A Dominika i Wojtek chyba zaskoczyli  gości, bo na każdego na stole czekał cupcake, przyozdobiony specjalnym sercem, którego można było zjeść od razu albo wziąć ze sobą do domu, ponieważ każdy był specjalnie zapakowany. 
Co tu dużo mówić, świetny pomysł Pary Młodej  i cieszę się, że w moje ręce oddano jego realizację.
A Młodej Parze życzę wszystkiego najlepszego ! :)

A wracając jeszcze do opakowań, muszę przyznać, że  było to nie lada wyzwanie i bez pomocy mojej Siostry i Mamy mogłoby się skończyć źle. Dlatego moja wdzięczność nie zna granic : *




8 komentarzy:

  1. Cudowne, ja też bym chciała takie na swoim ślubie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja też bym chciała na swoim, tylko nie wiem kto je zrobi ;)

      Usuń
  2. Przepiękne, młodzi musieli być zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba byli :) co mnie ucieszyło niezmiernie, dziękuję :*

      Usuń
  3. ale super! jak na takich serduszkach zrobic ten ladny wzorek i napis? piekne babeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wzorek = specjalny wzór do odbijania, napis = pieczątki

      Usuń
  4. Ojej są przepiękne!:) Też chciałabym takie dostać!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też bym się nie obraziła za takie podziękowanie :)

      Usuń