czwartek, 21 czerwca 2012

Elegancka czekolada





Jutro czeka mnie ostatnie spotkanie z bardzo wyrozumiałym nauczycielem, dzięki któremu nareszcie zakończyłam rozdział" praktyk nauczycielskich". Oczywiście w naszych czasach, za wszystko należy podziękować. nawet przez chwile nie zastanawiałam się w jaki sposób... tym co wychodzi mi najlepiej - cupcakes ! ! !  Z tej okazji upiekłam mocno czekoladowe babeczki, które w połączeniu  z bitą śmietaną i czarnymi ciastkami oreo ( tak na marginesie - moimi ulubionymi ;) ) wyglądają bardzo elegancko. Do tego proste czarno-białe pudełeczko... i prezent gotowy. mam nadzieję, że będą smakowały i zostaną docenione. W końcu łatwo pójść i coś kupić, a wyznaje zasadę, że prezenty DIY są milion razy lepsze od gotowców. Poza tym, wszyscy mężczyźni  starsi i młodsi uwielbiają słodycze, nikt mi nie powie, że nie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz